"איך משיגים יותר עוקבים לטיקטוק?" – זו השאלה הבוערת כיום. טיקטוק היא המעצמה החברתית המובילה בעולם, ומושכת קהלים מגוונים מכל טווח גיל ומכל חוג חברתי. כולם רוצים להיות חלק מהנוכחות הפופולרית הזו.
עם זאת, כדי לבסס נוכחות משמעותית ולהבטיח שהסרטונים שלכם יגיעו למסה מספקת של אנשים ויזכו לחשיפה נאותה, חיוני לצבור בסיס עוקבים רחב.
לפניכם השיטות המוכחות והאפקטיביות ביותר להגדלת קהל העוקבים שלכם בטיקטוק.
אסטרטגיות ליצירת קהל עוקבים משמעותי
1. הגדירו את קהל היעד
עוד לפני שאתם מתחילים לצבור עוקבים, עליכם לזהות במדויק מי הקהל שאותו אתם שואפים למשוך לפרופיל. יצירת תוכן מצוין שמושך אלפי עוקבים, אך אינו מתורגם לרכישת מוצרים, תגובות או שיתופים, היא חסרת תועלת. לכן, גלו מי הקהל שאתם פונים אליו, מה הם מחפשים בטיקטוק, וצרו עבורם תכנים רלוונטיים וממוקדים.
2. עקבו אחר מגמות וטרנדים
טיקטוק היא פלטפורמה שמקבלת את חיותה מטרנדים מתחלפים ומגמות ויראליות. אם ברצונכם להצליח בקידום בטיקטוק, עליכם להיות מעודכנים באופן תמידי במגמות החמות ביותר ולהשתלב בהן, כלומר, לייצר תוכן המתכתב עם אותם טרנדים.
3. הציעו תוכן בעל ערך
התכנים הנצפים והפופולריים ביותר בטיקטוק הם אלה המספקים ידע (כגון סרטוני הדרכה/מדריכים), מרגשים, מבדרים, מצחיקים, או יוצרים דיון ומחלוקת. זוהי דרך מוכרת ויעילה לקידום במדיה החברתית. תכנים כאלה מעלים את רמת המעורבות של הגולשים ומשכנעים אותם לבצע 'עוקב' לפרופיל שלכם.
4. השתמשו בהאשטגים חכמים
שימוש בתגיות (האשטגים) רלוונטיות יבטיח שהתוכן שלכם יופיע בעמודים נוספים (כגון הפיד "בשבילך" – For You Page) וישיג חשיפה מורחבת. לכן, הכירו את ההאשטגים הפופולריים והמתאימים לנישה שלכם והטמיעו אותם בצורה נכונה.
5. פרסום חוצה-פלטפורמות
אף על פי שהמטרה היא הגדלת מספר העוקבים בטיקטוק, חשיפת התוכן שלכם בפלטפורמות חברתיות נוספות, בפרסומים בחיפוש בגוגל ובאתרים אחרים, מחזקת את המותג שלכם והופכת אתכם לאטרקטיביים יותר בעיני הקהל.
6. דיוק בתזמון הפרסום
בצעו מחקר על שעות הפעילות של הקהל שלכם בטיקטוק. העלאת התכנים שאתם יוצרים בשעות השיא מבטיחה לכם חשיפה מקסימלית, מספר רב יותר של לייקים ועלייה בסימוני 'עוקב'.
7. השתתפות או יצירת אתגרים
סרטוני אתגרים (Challenges) בטיקטוק נמנים עם הפורמטים הפופולריים והאהובים ביותר. ניתן ליצור אתגר מקורי משלכם, או לרכוב על גל של אתגר קיים – תוך הוספת טוויסט ייחודי שיעזור לכם לבלוט. הציעו לקהל שלכם להצטרף לאתגר ובכך הגדילו את הסיכויים להפוך לוויראליים.
8. שיתופי פעולה עם יוצרים (קולבורציות)
יצירת שותפויות עם יוצרי תוכן אחרים משפרת משמעותית את החשיפה שלכם, במיוחד אם מדובר ביוצרים פופולריים שכבר מחזיקים בקהל עוקבים גדול. כל שיתוף פעולה איכותי מעורר עניין נוסף אצל הגולשים, מעניק להם ערך מוסף ומגדיל את המוטיבציה שלהם לעקוב אחר ההיצע שלכם.
הערה חשובה: Boosta אינה מזוהה, ממומנת או מורשית על ידי TikTok או ByteDance.
רוצים להגדיל את מספר העוקבים שלכם בטיקטוק?
צוות Boosta שמח לספק לכם מידע וכלים שיעזרו לכם לקדם את התוכן שלכם בטיקטוק. אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם זקוקים לסיוע מקצועי בקידום התוכן באמצעות קמפיין פרסומי או לקבלת עצות לקידום אורגני – אנחנו עומדים לרשותכם.
אנו כאן בוואטסאפ!